مطالب مفید پزشکی و دانستنی های سلامت و آشنایی با پزشکان

اطلاعات روزانه پزشکی و دانستنی های سلامتی و مجموعه ای از پزشکان

اطلاعات روزانه پزشکی و دانستنی های سلامتی و مجموعه ای از پزشکان

آزمایشگاه روشا

آزمایشگاه روشا

15 درصد تخفیف

۷۰ درصد تصمیمات در بخش مراقبت‌های پزشکی بر اساس نتایج آزمایشگاهی اخذ می‌گردد. مهارت و تخصص در آزمایشگاه روشا در تجربه طولانی در حوزه انجام آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی ریشه دارد که صرف فراهم آوردن آزمایش‌هایی به‌ هنگــام به‌ موقــع به‌ جــا با کیفیت بالا برای پزشکان می‌شود همین طور خدماتی را به پزشکان ارائه می‌دهیم که برای مراقبت‌های پیشرفته از بیمار به او کمک خواهد کرد. به علاوه آزمایشگاه روشا متعهد است که به توسعه و تحوّل تست‌های آزمایشگاهی جدید که دقت و اطلاعات بالینی افزوده‌ای را فراهم می ‌کنند، کمک کند. مراجعین به آزمایشگاه شامل پزشکان و بیماران آن ها به همراه برنامه های مراقبت شده بهداشتی و درمانی کارفرمایان خصوصی .

آزمایشگاه روشا

سازمان تأمین اجتماعی، بیمه‌های خدمات درمانی ( کارکنان دولت، سایر اقشار، ایرانیان و سلامت )، بیمه های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بانک‌ها،موسسات خصوصی،بیمه کمک رسان،بیمه رازی،بیمه البرز،بیمه آسیا و .... هستند که با مراقبت از عملکرد آزمایشگاه، این خدمات را به بیمه‌شدگان خود ارائه می‌دهند. خدمات آزمایشگاهی روشا به طور کلی شامل ارائه خدمات تشخیصی عمومی و تخصصی با استفاده از دستگاه های پیشرفته در زمینه های: Allergy، Cardiology، Coagulation Endocrinology Gastroenterology ،Genetics، Infectious diseases، Gynecology ،Oncology ،Urology می باشد. 

به عبارت دیگر آزمایشگاه روشا انجام کلیه آزمایش های عمومی و تست های معمولی مانند اندازه گیری قند، چربی و اسید اوریک و آنالیز ادرار تا روش های مولکولی و بیوشیمی اختصاصی و تست های هورمونی مربوط به تشخیص سرطان و دیگر بیماری های نادر را با دقیق ترین دستگاه ها و متدهای تشخیصی، تضمین می کند.

 تمام تلاش ما بر این است تا این خدمات، رضایت مراجعین، بیماران، پزشکان و موسسات یاد شده را فراهم آورد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی